na vrh

Uputstvo

NARUČIVANJE HALJINA ONLINE

Svečane haljine možete naručiti online veoma brzo i jednostavno, bez registracija, unosa velikog broja podataka, verifikacija i slično. Cilj nam je da za vas obezbedimo jednostavan način da kupovinu obavite sa bilo kog mesta i bilo kog uređaja na lak i jasan način.

Prodaja haljina preko interneta - Naručivanje haljina online

KORAK 1

Kao što možete videti, svaka kategorija svečanih haljina ima svoje proizvode i u dnu njihovog opisa dve mogućnosti: KUPI i DETALJI. Ukoliko želite odmah da naručite neku od haljina, dovoljno je da kliknete na KUPI i otvoriće se KORPA. U korpi će se naći jedna haljina, a ako želite 2 ili više, umesto broja 1 u KOLIČINI, upišite željeni broj i kliknite na PRERAČUNAJ. Nakon toga možete nastaviti kupovinu klikom na NAZAD ili nastaviti sa naručivanjem klikom na NARUČI.

U slučaju da želite dodatne informacije, u DETALJIMA proizvoda pri dnu postoji forma za postavljanje pitanja o konkretnom proizvodu. Popunite i pošaljite, a mi ćemo odgovoriti u najkraćem roku.

Naručivanje i prodaja haljina online - korak 1

KORAK 2

Ako ste kliknuli na NARUČI u korpi otvoriće se NARUDŽBENICA sa 3 obavezna polja: IME, EMAIL i TELEFON, a obavezno je odabrati i način DOSTAVE, odnosno ISPORUKE koji se nalazi pri dnu.

Takođe, ako želiteda precizirate BOJU I VELIČINU koja vam odgovara, to možete uraditi u polju KOMENTAR (pitanje, sugestije...)

Online naručivanje haljina - Prodaja haljina online

KORAK 3

Popunjavanjem ova 3 ili 4 polja i odabirom načina DOSTAVE, narudžbenica je spremna za slanje. Klikom na POŠALJI NARUDŽBENICU, završava se proces i pojavljuje stranica potvrde narudžbenice u kojoj su VAŠI PODACI, NARUČENI PROIZVODI kao i odabrani način DOSTAVE.

Kupovina haljina online - Naručivanje haljina na internetu

NAKON NARUČIVANJA

Osim potvrde kupovine koju ste videli na kraju drugog koraka, pod uslovom da ste ispravno uneli EMAIL u polje NARUDŽBENICE, na email prodavca i kupca stiže poruka sa potvrdom o uspešnoj kupovini. Ponekad emailovi završe u SPAM (NEPOŽELJNE) folderu, posebno u slučaju GMAIL naloga, pa pogledajte i tamo ukoliko emaila nema.

Ako poziva ili emaila od prodavca za dodatnu potvrdu narudžbenice nema u roku od 24h, moguće je da je došlo do greške na serveru, pa vas molimo da nas kontaktirate telefonom i proverite. Hvala.